2012. február 9., csütörtök

11 hetesen

még az a kevés tünetem is megszűnt, ami eddig volt.

Nem érdekel jobban a banánturmix, mint bármi más, nem érzek fura szagokat, nem fáj semmim, stb.

Krisztián utasítására elmentem laborra, mivel ő írta a beutalót, így a 2 db A4-es oldalon levő 10-es betűtípussal írt, két hasábos papíros összes rublikájába tett egy X-et, remélve, hogy a kétszáz mutatóból csak lesz vagy tíz ami rossz és zavarhat a következő dokikhoz.

Nem járt szerencsével szegénykém, összesen csak 1 mutatóm volt, ami a határérték alatt van, az pedig a húgysav. Nem tudom mi az nyilván, az első gondolat ("pfúúúj") után, amit szegény a csúnya nevének köszönhet, azért rágoogle-ztam a kérdésre.

Első találat: Wilson-kór. A pár héttel korábbi dr. House hétvégének köszönhetően kb. képben voltam mi is ez, veleszületett rendellenesség, lerakódik bennem egy rakat réz, ami szépen sorban kinyírja a májamat, a vesémet meg az agyamat. A betegség gyakorisága 10 az 1 millióból valami ilyesmi rémlett, tehát valószínűsíthetően ez lehet a hibás :).

Tovább böngésztem a találatok között, a következő a krónikus alultápláltság, ami gyanúba keveredhet. Tekintve, hogy kínosan figyelek rá, hogy a napi 1 kg gyümölcs mellé minden létező tápanyag bejusson a szervezetembe és nem voltam éhes már majd három hónapja, ezt is elvetettem.

Közben megjött az uram, aki folyamatosan lefele görbülő szájjal tanulmányozta az eredményeket, megállapította, hogy egészséges vagyok, mint a makk, ez a bizonyos egyetlen mutató magában nem jelez semmit, sajnos a többi vele kapcsolatos (vesefunkció mint kiderült) eredménye szintén tökéletes. További tíz perc olvasgatás után talált a kétszázból viszont egy (1) rublikát, aminek az eredménye nem volt rajta a lapon, így megerősítette, hogy el kell mennem még egyszer, hogy ezt az egy mutatót - talán TSH vagy valami hasonló, pajzsmirigy-működést jelző hormon - megvizsgálják.

Szerencsémre rendkívül engedékeny hangulatban találtam, így azt nem kell a héten elintézzem, elég a jövő héten ha az igazi dokim úgyis beutal egy csomó másik vizsgálatra. Addig meg csak megmaradok, még alultáplált Wilson-kóros létemre is.

2 megjegyzés:

  1. na mi a szitu, kiütött a wilson kór, vagy miért nincs már új bejegyzés? Dodó-féle ajándékot mikor kapom meg??

    VálaszTörlés
  2. ha megtalalom!!! mindjart irok na bocsanat:)

    VálaszTörlés