2012. február 7., kedd

52.3 kg - kezdődik!!!!!!!!!!!!!!

Ma reggelre 52.3 kg lettem, úgyhogy kijelenthetjük, hogy hivatalosan is elkezdtem hízni. Ráadásul zárójelesen megjegyzem, hogy a mérleg maga 52.8 kg-t mutatott, de szerencsére rajtam volt egy rettenetesen nehéz plüss pizsama, így önkényesen levontam 0.5-et. 

Anyuci javasolta, hogy tegyek fel fotókat, hogy minden olvasó lássa, hogy mekkora ökörségeket írok, de tessék elhinni, tényleg nagyon látszik! Tegnap az uram elvitt vacsorázni (budaörsi olvasóim figyelmébe: Aromi nevezetű olasz étterem, Budaörs központjában, nagyon jó!!!!), mire megettem a bruschettámat meg a lasagnét, akkora hasam lett, mintha legalábbis öthónapos terhes lennék, nagyon durván néztem ki! 

Az egyetlen ami vigasztal, hogy névnapi ajándékként megkaptam életem első kismama-ruhadarabját. Egy gyönyörű, szürke térdnadrág, dolgozós, félelegántos típus, 34-es méret és egyelőre még óriási nagy! Úgyhogy vigasztalódhatok, hogy Jonathán még sokat fog nőni, a szerencse, hogy már csak másfél hétig kell titkolni, amiben nagyon jó vagyok, szerintem lehet, hogy van még olyan takarítónő a cégnél aki nem tudja, utána már bátran hordhatok olyan cuccokat ami nem próbálja leplezni az iszonyatos méretű pocakomat.

Ja, és a gyönyörű Brendon márkájú nadrág kapcsán szeretném jelezni mindazoknak, akiket meggyanúsítottam azzal, hogy Brendon törzsvásárlói kártyát állítottak ki a nevemre, hogy megvan a bűnös. Egyértelműen a szellemi leépülésemet mutatja az a tény is, hogy minden élő embert gyanúba kevertem, csak azt nem, akivel egy fedél alatt élek és még a cseh királyi légitársaságnál is vezet pontgyűjtő kártyát. 

3 megjegyzés:

  1. jesszusom, 52,3 kg????? és még csak nem is a hétfő reggeli súlyod?? ez tűrhetetlen :) szerintem egy darabig ne egyél túrórudit... helyette add nekem ;) :)

    VálaszTörlés
  2. nem ettem túrórudit már legalább négy napja!! de ma már csak 51,9 voltam a rohadt nehéz pizsiben, úgyhogy valójában már csak 51,5 vagyok:))

    VálaszTörlés
  3. maniakus vagy... ! :P

    mar akartam reklamalni, hogy mi ez a hallgatas

    apropo O, aki a cseh kiralyi legitarsasagnal is vezet pontgyujto kartyat leellenorizte-e a NHS szamot? :)

    VálaszTörlés