2012. február 2., csütörtök

10 hetesen

döbbenetesen kisimult vagyok. Valószínűleg azért mert az elmúlt héten többet aludtam, mint egy átlag hónapban korábban. Visszajött az álmosság tudni illik, tehát ha nem vagyok ébren és nem a banánturmixon gondolkozom, akkor alszom. Krisztián rimánkodva szokott rám nézni vacsora után (olyan fél tíz magasságában általában), "ugye még nem megyünk aludni?". De sajnos megyünk, mert tizenegyig sem maradok ébren. Ennek eredményeképpen viszont olyan kipihent vagyok mint régen gimiben, ha betegnek tettettem magam és makk egészségesen egész nap videóklipeket néztem a tévében.

Amúgy banánturmix, főzőshow-k és recept olvasgatás, minden szabadidőmet ez tölti ki, hízni nem híztam semmit, 51 kg vagyok még mindig, a derekam sem vastagodott tovább, egyelőre várja mekkorára nő Jonathán - aki a mai hírlevelem szerint akkora mint egy zöldcitrom. Ehhez képest nem tudom minek kell neki egy félbevágott görögdinnyényi ház, de mindegy, lényeg hogy egyértelműen jól érzi magát odabenn.

1 megjegyzés:

  1. én nem vagyok várandós, mégis állandóan úgy érzem, hogy álmos vagyok, és sosem tudok eleget aludni... mondjuk nem is fekszem le fél10kor... :D
    valószínűleg most pótolod be előre is azt az alvásmennyiséget, ami majd az első pár hónapban ki fog maradni :)))))

    VálaszTörlés