2012. január 31., kedd

kívánósság vagy mánia? - mindkettő!

Tegnap egész délután egy körtés banánturmix járt az eszemben. Semmi másra nem tudtam gondolni, csak a banánturmixra, alig vártam hogy hazaérjek és nekiállhassak.
Mielőtt elindultam haza, kifundáltam, hogy mit fogok főzni este (valami édeskrumplis csoda mandarinos-zöldalmás salsával).
Mire a tescoba értem már csak húslevest akartam enni, de még a fejemben volt a banánturmix is.
Mire hazaértem és odaraktam a húslevest, nem akartam turmixot.
Mire megettük az egyébként iszonyatosan finom húslevest, megint a turmix járt az eszemben, de vacsora után már nem fért volna belém, ezért mondtam Krisztiánnak, hogy majd reggelire.
Reggel hatkor felébredtem magamtól (mindig felébredek, hiszen WCre kell menjek reggel hatkor meg háromkor:) ), majd majdnem hétig próbáltam visszaaludni, de nem sikerült, mert nem tudtam felidézni mi kell abba a fehércsokis-erdeigyümölcsös krémbe, aminek a receptjét pár nappal korábban olvastam. Megkerestem a Blackberryn a receptet, de visszaaludni már nem tudtam, csak ezen járt az agyam, hogy milyen finom lehet. Felkeltem, elkészültem, turmix abszolút nem érdekelt csak a pohárkrém.

Beértem dolgozni, leültem a monitor elé és ideképzelem az isteni fahéjas-körtés banánturmixot. Alig várom, hogy hazaérjek és ihassak egyet.

3 megjegyzés:

  1. :)))) hajnali háromkor is???
    banánturmix jó dolog... nem csoda, ha visszatérő szereplő a kívánósság listádon.. :D és sok kalcium van benne... ami jó a fogaknak;)

    VálaszTörlés
  2. igen tudom, az egészséges elvileg, a kérdés hogy ha mire odajutnál már nem kívánod, hanem túrórudit eszel csokival míg megfő a húsleves, akkor mennyit teszel az egészség(etek/)ed érdekében.. de azért ott még messze nem tartok mint tesód, ennek örülök :)))

    VálaszTörlés
  3. Szolok h terhesseg elott is ilyen voltal, ugyhogy ezt nem foghatod a gyerekre sajnalom :P

    VálaszTörlés