2012. június 27., szerda

31 hetesen

nagyon össze fogunk veszni Johannával. Iszonyatos erővel bír rugdosni, de úgy, hogy ma az Apukája is a "kezdek félni!" felkiáltással húzódott arrébb, amikor volt szerencséje a tüneményes kis Jo 2 centis lábacskáján nyugtatni a kezét. Tényleg nagyon durva amit művel, ráadásul fixen egy hete beköltözött a rekeszizmomba és csak átmeneti jelleggel hajlandó néha kihúzni a patáját onnan. Gyanítom elzsibbad szegénykének, ekkor megmozgatja kicsit majd visszahelyezi. Ma akkorát szúrt belém, hogy komolyan felmerült bennem, hogy van nála valami. Nem hiszem, hogy pár grammos ujjacskákkal ekkorákat lehet bökni. Ha rájövök mit használ, Nobel-díjas leszek, ráadásul biológiából. És a kutyát nem fogja zavarni a továbbiakban, hogy ötletem nincs mit eszik egy bagoly*.

A kislánynak tegnap vettünk egy autót is, ahogy azt előrejeleztem, remélem nem fogja senki azt hinni, hogy nagyon el van kapatva. Nem szeretnék elkényeztetett elsőszülöttet, olyanból van már egy-két példány a családban. Az egyik szerint ildomos lenne a szép nagy kék autót adni a kicsinek és én járhatnék a kis pirossal, de szerintem ez is elkényeztetésnek minősülne, úgyhogy egyelőre a kis pirosat beparkoltuk a ház elé. Remélem még beindul majd, mire szükség lesz rá :) Mindenesetre Tárgyat birtokolni jó érzés még akkor is, ha utána idióta okmányirodákba kell majd szaladgálni, meg biztosításokat kötni azonnali hatállyal válaszolva közben hülyébbnél hülyébb kérdésekre. Szilvia rózsaszín kiskönyve kispályás ehhez a kérdőívhez képest, rózsahimlős családtagok helyett itt aziránt érdeklődnek például, hogy "Mi motiválta Önt, hogy kötelező gépjármű biztosítást kössön?" Na vajon??? De olyan válasz, hogy "Kötelező!!!!!!!" persze nincs, úgyhogy bejelöltem, hogy azért kötök kötelező biztosítást, mert itt olcsó kötelező biztosítást lehet venni. Remélem majd a benzinkúton is beikszelhetem, hogy az motivált a tankolásban, hogy itt olyan olcsó a benzin.

Amúgy nem változott semmi az előző héthez képest, már 58 kg vagyok és mivel az uram is egy a Nem Regisztrált Rendszeres Olvasó-k (NRRO) népes táborában, így már csak 20 percet tornázhatok, nem mintha nem lenne bőven elég őszintén szólva. És egyre jobban félek tőle, hogy puha, hideg, naaagy hasam lesz ami lóg majd lefele és ötletem nincs hogy fogom eltüntetni. És mivel hiszek az agy erejében, ezért azt is elhiszem, hogy ha még egy hétig ezen pörgetem magam, hát baromira meg fogom érdemelni azt a puha, hideg, naaagy hasat, amiből a kis eszközhasználó nemsokára kibújik. Úgyhogy ez volt az utsó megjegyzésem a témában, holnaptól lapos kockahasat vizionálok szeptember elejére, majd az segít. Azért ha van valakinek egész biztos és érdemleges tanácsa "hordjak-e hasszorító whatever-t szülés után" témában, azt megköszönöm, egyelőre kb 1:1 a szavazatok aránya.


*zárójeles megjegyzés, múltkor teljesen véletlen kiderült, hogy a bagoly tud repülni is, nemcsak bölcsen ül a faágon és ha arra jár egy hörcsög, ráesik és megeszi.

6 megjegyzés:

  1. az a kullancs ami a fa tetején rugózik egész nap a helyes ugrást gyakorolva hogy amikor alatta elhaladsz akkor a távolságot és sebességet helyesen felmérve a nyakadba vesse magát. Azt nem tudom hogy ha melléugrik akkor feljut-e még egyszer a fára életében (vagy hogy közben mit eszik), de ezalapján lehet hogy egy távoli rokona a bagolynak.. bár talán annyira meg nem bölcs..

    VálaszTörlés
  2. a bagoly sem bölcs. ha bölcs lenne, felcsábítaná a hörcsögöt a fára, nem ugrana le érte. mondjuk ha meg a kullancs bölcs lenne, felmászhatna a hörcsög hátára és feljutna a fára!:)

    VálaszTörlés
  3. nem szabad alabecsulni a baglyokat, abszolut csucsragadozonak szamitanak madarkorokben

    haskoto - anyukanak anno volt, es azt mondta hogy ultrasokat segitett, ugyhogy sztem hajra, szemelyes peldam nincs :)

    VálaszTörlés
  4. a bagoly köztudomásúlag stratégiai kérdésekkel foglalkozik, nem hörcsögökkel vagy kullancsokkal, és mint ilyen valószínűleg fényt eszik.
    nekem "anno" javasolták, hogy addig üssem a vasat, amíg nem adnak homokzsákot a hasamra, de el voltam foglalva azzal, hogy hogyan másszak le az egykilencvenes emberekre tervezett kórházi ágyról úgy, hogy a veszekedős ügyeletes nővér ingerküszöbét nem meghaladó méretű vércsíkot húzzak magam után, így nem értem rá keresni az ütnivaló vasat. klassz, nem?:)

    VálaszTörlés
  5. Bagoly: egyszer elrepült tőlem 2 méterre. egyrészt atomszép, másrészt kvanagy, harmadrészt úgy van összerakva, hogy tökéletes kussban tud repülni, alapvetően a hallása alapján vadászik (ezért forgatja a fejét. háromszögel.)

    Haskötő: Georgina 3 hónappal a szülés után ugyanúgy nézett ki, mint előtte, de ez adottság. Nem olvastam utána, de logikusnak tűnik, hogy ha egy megnyúlt kötőszövetet a szervezet próbál visszahúzni lassan, akkor nem baj, ha rásegítünk.

    VálaszTörlés
  6. Haskötő: Jó kérdés. Én kérdeztem a kórházban és abszolút nem javasolták. PEDIG egy vadiúj zsíröv és hasleszorítós bugyi is volt nálam a kórházi bőröndben. :) Hozzáteszem én szerettem volna viselni valamelyiket, mert még az általános iskolai osztályfőnököm is a lelkünkre kötötte, hogy szülés után azonnal használjuk a homokzsákot, DE örültem, hogy egyben vagyok és a hátam közepére sem kívántam, hogy még a hasamnál is fájjon. Szóval én azt javaslom, hogy hagyatkozz az ösztöneidre. :) Gondolom most ezzel baromi sokat segítettem :)))

    VálaszTörlés