2012. június 15., péntek

Nő a lábam.

Most már biztos. Már múlt héten gyanút fogtam, mikor egy esküvőre igyekezve beleugrottam abba a tavalyi arany szandálkába, amit még a saját esküvőmre vásároltam, csak aztán nem volt rajtam (igen, mert véletlenül vettem egy másik új cipőt is, na és??). Illetve beleugrottam volna, ha befér a lábfejem a szandál orrába, de nem fért bele. Ekkor még azt gondoltam akkor sem volt jó a cipő, csak mivel nagyon tetszett és nagyon jól passzolt a menyecskeruhámhoz, hát belepréseltem magam és meggyőződtem róla, hogy a cipő nem is kicsi.

Aztán tegnap felvettem egy másik cipőt, amit ritkábban hordok, mert kicsit kényelmetlen. Estére már nagyon kényelmetlen lett és reggel döbbenten vettem észre, hogy a lábujjaim elejéről lekopott a körömlakk. Márpedig sokat nem állok lábujjhegyen, úgyhogy Winnetou által is megirigylendő nyomolvasási képességemmel kikövetkeztettem, hogy hozzáérnek az ujjaim a cipő elejéhez. Ma a mindenki által irigyelt Eastpacknek tartott valójában nem mondom meg mennyiért Auchan-ban vásárolt magasszárú tornacipőmet húztam (leasure friday, welcome to the beautiful world of the US), ami a legkényelmesebb cipőm volt és úgy fáj a kislábujjam, hogy felmerült bennem, hogy inkább leveszem az egészet és mászkálok mezítláb.

Namármost két verzió van:

1. A súlyfeleslegem átmenetileg szétnyomja a tappancsaimat. Az eddig 36-os lábacskáim most szépen elkezdenek kilapulni mint két kis palacsinta. Ez esetben a lábam széltében és hosszában is nőni fog, szépen eléri a tizenkét éves kiskamasz lábméretet, majd a szülés után mikor kilélegezve Jo-t, immáron megint ötven kilósan boldogan felpattanok az ágyról, megint 36-ossá fog visszaváltozni.

2. A döbbenetes intelligenciával megáldott agyam rájött, hogy ezt a súlyt ekkora kis párnácskákon nem fogja tudni egyensúlyozni, ezért elkezdte növeszteni a lábfejemet, hogy fel ne boruljak. Ez esetben van húsz pár felesleges 36-os cipőm.

A 2. eset nekem valószerűbbnek tűnik, főleg hogy a terhességem alatt szerzett legjobb barátom, Google is ezen az állásponton van. Vannak nők, akiknek akár több méretet is nőhet a lába a várandósság alatt. Ez a változás maradandó és felsorol egy rakat okot, amik nyilván nem igazán érdekesek. Az viszont annál inkább, hogy fogok mutatni bokáig lógó bőrrel Johanna hűlt helyén, 40-es lábakkal.

Eddig is megvolt a véleményem az internetes újságírásról (is) egyébként, de ezek a kismamáknak írt cikkek tényleg mindent visznek, az egyik  "Mozgásszervi elváltozások a terhesség alatt" címmel például külön felhívja a figyelmet, hogy érdemes a lábméretet többször is ellenőrizni a várandósság folyamán. Nagy szerencse, hogy szólnak, milyen durva lenne, ha szegény kismama nem venné észre, hogy három számot nőtt a lába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése