2012. január 8., vasárnap

5 hetesen

meghibbantam, totálisan.

- Krisztiánt rommá égettem, mert nem tudtam kitölteni egy A4es adatlapot, azt sem tudtam eldönteni a 'leánykori név' mezőbe saját vagy anyuci leánykori nevét kell beírni.
- három hónapja eltemetett kedves öreg rokonunkrol megkérdeztem, hogy van, holott ott voltam a temetésén.

folyton alszom.

Bogi folyton szekírozott, hogy nem pihenek eleget és mi lesz ebből így, nemhogy gyerek, hát úgy tűnik Jonathán is Bogi pártján van:) este tíz után alig bírok ébren maradni, délután is alszom.

a kettő érdekes kombinációja.

egymás után két napon állítottam véletlenül délutánra az ébresztőórámat (am helyett pm) és érkeztem másfél órával később melóba mint terveztem. A kötetlen munkaidő előnyei:)

megnőttek a melleim.

70B-s alapmérettel megáldva van hova. Olyannyira megduzzadtak es nőttek, hogy nemcsak új melltartót kell vegyek egész biztos és egész gyorsan, hanem a hason alvas is fájdalmas. Ez nem teljesen pozitívum ám, úgy kell elképzelni mintha egy melled úgy húsz összefüggő csomóból állna össze, a legkisebb érintésre is fájnak. A kétszáz cikk szerint ez normális és nem fog elmúlni, remekül hangzik:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése