2012. január 10., kedd

Sérv

amikor nyáron megnézettem, a nőgyógyászom ezeket a szavakot mondta: "ez nem hasi sérv, hanem hasfali gyengeség, a nők nagyrészénél előfordul, gyerekkorban alakul ki általában, nincs vele semmi teendő, nyugodtan lehet így szülni."

Tegnap, töltött paprika evés után, mikor felpattantam a bárszékről, egy baba kisujjnyi méretben szépen előbukkant a köldököm felett, én meg persze voltam olyan ökör, hogy megmutattam Krisztiánnak. Halálra vált szegényke és teljes frászban van, lehet, hogy haskötőt kell majd hordjak szerinte. Csak tudnám mire jó egy haskötő, ha belülről feszítik kifele a pocakomat, csak erősebb benn Jonathán, mint kinn egy haskötő? Persze rögtön felpattantam a netre és találtam vagy ezer bejegyzést, olyan nőkről akik sérvvel szültek és mindnek ugyanezt mondták, nincs értelme műteni, terhesség alatt úgyis szakadhat vagy nyúlhat. Hmm. Majd meglátjuk:)

Mindenesetre Orsika, Krisztián azonnali hatállyal letiltott minden létező hasizomerősítésről, tehát nemcsak a hasprés ugrott ami eddig is, hanem a tartásokat is el kell felejtenünk.

2 megjegyzés:

  1. Értettem! Ez csak természetes, hogy nem lesz hasizom! Nagyon durván hangzik ez a sérv.... :(
    Minden rendben lesz, értsd ezt úgy, mint amikor megmondtuk, hogy ebben a hónapban összejön Jonatán.:))

    VálaszTörlés
  2. a haskötő állítólag vicc volt. én persze megettem, mint a gyíkot meg a szűznemzést...:)

    VálaszTörlés