2012. január 25., szerda

lehet, hogy simán öregszem?

Hétvége óta fáj a forgóm a jobb csípőmben. Először azt hittem az egy óra lépcsőzés áldásos következménye, aztán Andi kolleganőm felvilágosított róla, hogy ez így normális, a belül lakó kisemberkék tolják balra-jobbra a csontjaimat, hogy majd ki tudjon jönni egy gyerek. 84 cm volt eddig a csípőbőségem (legalábbis két hónapja, azóta nem mértem még), logikusnak tűnik a gondolat, hogy ezen van még mit tolni kifele.
Tegnap megint voltam edddzzeni (Sári, a franc vinne el, ne linket küldjél mert úgyse nyitom meg a szótárt, hanem mondd el hogy kell leírni ezt a szót!!!!:) ), most csak gyalogoltam és az sem esett túl jól, azóta nem fáj, csak néha és akkor is a bal.

Közben bedurrant az egyik fogam, nem fáj, de nincs is jól, meg valami nő a számon is, ami másnak fel sem tűnik, Krisztián szerint az is csoda, hogy még életben vagyok.

Azonban a sántikálás hatására eszembe jutott, hogy a terhesség szokványos tünetei közül én egyelőre csak és kizárólag az öregkor tipikus tüneteit produkálom megjelenési sorrendben:

  1. menstruáció elmaradása
  2. elhülyülés
  3. fokozott alvásigény
  4. kocsmákban tartózkodás iránti vágy kárára való kanapén fekvési hajlam drasztikus növekedése
  5. zsírpárnák indokolatlan mértékű elhatalmasodása
  6. sütemény vagy kenyérsütés iránt érzett ellenállhatatlan kényszer
  7. itt-ott random fájó altesti végtagok
  8. romló fogak
ezek alapján avatatlan szemlélő azt hihetné, hogy egy ezidáig relatív jó karban tartott 70 éves hölgy blogját olvasgatja, de miből tudjuk, hogy ez valójában egy rendes terhesség, nem csak a szervezetem ébrett rá idő előtt, hogy elvesztegetett már majd 30 évet az életéből öregedési tünetek nélkül?

6 megjegyzés:

  1. aranyom, nem fogod elhinni, de úgy ahogy mondod: egy "dz"-vel. sima kijelentő mondatban egy főnévi igenévvel mit lehetne variálni szerinted??

    VálaszTörlés
  2. szerintem bármit!!
    matyekocska, nem találok neked tejmentes torta receptet, ugyhogy feladom és eszel narancsot mit szólsz!!

    VálaszTörlés
  3. klassz, én mondtam, hogy ne erőltesd miattam ezt az édesség vonalat! és apropó, mit kapok a szülinapomra?

    VálaszTörlés
  4. tenyleg nekem mit fogsz sutni?

    VálaszTörlés
  5. A szuper szaglást kihagytad, ami nem öregedési jel, szóval, szerintem inkább terhes vagy:)

    VálaszTörlés
  6. satyek, meglepetest!!
    dodoka, nem sutok neked, sajnos egeszsegesen kell etkezzek:)
    andi, ez igaz!! meg a mellnovekedes sem jellemzo oregkorban, ugyhogy toretlen a remeny, hogy jonathan szepen hizlalja magat odabenn:)

    VálaszTörlés