2012. január 8., vasárnap

6 ruha mínusz.

reggel megtörtént az első sokkhatás, 6 ruha mínusz úgy néz ki. Van három, teljesen egy kaptafára varrt (nem, nem tök ugyanolyan és nem, nincs túl sok ruhám, ez konkrétan az ÖSSZES dolgozós ruhám volt) ruhám, belebújtam ma az egyikbe és nem tudtam begombolni a mellemen. Úgyhogy H&M 34-es kollekció kuka, ahogy van. Rettenetes. Ennek örömére felvettem egy iszonyatosan dögös, pulóvernek kinéző ruhadarabot, ebből kettőm van, amire Krisztián a következő szavakkal reagált: "nagyon csinos vagy kismókus, dehát az a vonal, tudod az már nincs ott. De arról nem tehetsz!!"

Namost ez a vonal a derék és a csípő közötti vonal, ami tartotta a ruhát, úgyhogy erről a kettőről is bátran el lehet feledkezni. A Berlinből hozott kordruhám pedig szintén derékig gombolható, afelett nem, úgyhogy ha valaki igényt tart ezekre minimum egy évre de lehet, hogy örökre, nálam lehet átvenni őket, én meg húztam egy nadrágot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése