2012. január 8., vasárnap

6 hetesen

jártam ultrahangon!!!!!!!!!

(és már UHnak írom, amiből azt veszem észre, hogy kezdem azt a nyálas kismama-szlenget eltulajdonítani ami azért különösen hasznos mert végképp kívülállónak érzed magad, ha te nem vagy az, gusztustalan, rögtön ki is javítottam ultrahangra:))) )

Szabályos, kerek petezsák benne pulzáló szívcső. Atomjólhangzik. Az uram 5x hívott amíg a váróban ültem hogy na mi van - ez csak rosszabb lesz..:)

lebetegedtem.

sima megfázás, két nap alatt kialudtam, a következő eredményekkel:

- elmúlt a fáradtság, amint lement a hőemelkedésem, kipattantam a kanapéról
- elolvastam körülbelül ötszáz cikket a terhességgel kapcsolatos helyes táplálkozásról (miközben mindkét itthon töltött napon tésztát főztem magamnak pármai sonkával, fokhagymával, parmezánnal) és vagy ezer szüléstörténetet, ami alatt azt nem tudtam meg, hogy mikor kell beöntést és hasonló gusztustalan dolgokat alkalmazni és tényleg betétben kellene-e végignyomni az utolsó napokat, csak azt, hogy kinek hogy fogta a kezét a férje. Az enyém orvos hálisten, ott volt kb hetven szülésnél a különböző gyakorlatain és gyanítom idegbeteg lesz, fájni fog a dereka a sok állástól és biztos lesz benne, hogy rajta kívül itt mindenki hülye. Igen, én is:)

szóval elolvastam, hogy mit kellene érezzek, ehhez képest:

- nem hányok
- nem émelygek
- nem vagyok kívánós
- nincsenek érzelmi hullámaim

- a melleimen túl az egyetlen tünetem, hogy 3 centit vastagodott a derekam, Matyek szerint "tökéletesen hülye" vagyok, ettől független korábban 62 centi volt, most 65, de még mindig tartom a 49.5-51.5 kg közti súlytartományt, előbbit péntekre érem el, utóbbit hétfőnként szoktam.

2 megjegyzés:

  1. majd én ellátlak gusztustalan infókkal dögivel, nagyon fogod élvezni, egyet se aggódj!

    VálaszTörlés
  2. nem igaz, mert te is csak egyszer toltad végig a gusztustalan sztorit és másnap amikor visszamentünk Jankával, már te is az üdvözölt mosollyal megáldott anyuka - szerepet vitted..:)

    VálaszTörlés