2012. január 19., csütörtök

8 hetesen

tünetek változatlanok kérem szépen, szerintem Matyek elátkozta az egész terhességem, hogy uncsi legyen mint az övé az első kommentje szerint, pedig nem lesz az akkor sem!! :) szóval hányinger, kívánósság, rossz közérzet, blabla teljesen hiányzik, álmosság is enyhült, tizenegyig, éjfélig is ébren bírok maradni néha:) azért messze a régitől, de az is hozzátartozik a képhez, hogy gyakran így sincs meg a 8 óra, úgyhogy valójában még többet kellene pihenni, csak az nem mindig fér bele:(

nem jelentkeztem be következő vizsgálatra, mert egész biztosan rendesen fejlődik Jonathán, szólna ha nem. viszont abból, hogy ez meg sem fordult a fejemben - mármint hogy elmenjek megint két hét után, ahelyett, hogy kivárnám a 12 hetet - szóval ebből azt a messzemenő következtetést vontam le, hogy van rá sanszom, hogy normális maradok!!!!! még nem biztos persze, de egyelőre hiányzik a túlaggódás effektusa, ami jó előjelnek tekintendő szerintem. meglátjuk. krisztián azért naponta megkérdezi, hogy bejelentkeztem-e már 4 hétre előre, hogy biztos legyen hely, na ebből meg ne vonjunk le túl sok konzekvenciát.

voltam edzésen végre tegnap (szerintem már sosem tudom meg, ezt a szót hogy írják igeként) mert időközben meggyógyultam, és nagyon jól bírtam, orsika is megerősítheti. lépcsőztünk 1 teljes órát, elégetve ezzel 700 kcal-t ami ránk fér lássuk be, majd erősítettünk további 1-et, persze light-osan sokat pihenve és időközben megérkezett krisztián is, aki minden gyakorlatnál rászólt orsira, hogy szerinte ez a hasamat is terheli, mindegy, hogy egy hanyattfekve végzett bicepszgyakorlatról volt-e szó vagy sima guggolásról. a pulzusom mindenesetre 110 fölé sem ment a két óra alatt, nemhogy 140 környékére és egyelőre izomlázam sincs, szóval szerintem Jonathán továbbra is szeret eddddzzzzeni (hogy írják???).

1 megjegyzés:

  1. további szíves tanulmányozás végett: http://www.magyarhelyesiras.hu/mhsz.pdf

    VálaszTörlés