2012. január 26., csütörtök

9 hetesen

dagi vagyok. Anyuci szerint nagyon csinos persze, amihez nem férhet kétség, de jobban legyezné a hiúságom, ha kiírhatnám a homlokomra, hogy "nem vagyok dagadt, csak nem vagyok egyedül!!".

51.3 kg voltam ma reggel, tehát kg-ban hízás még nincs (lásd korábban, ez a hétfő reggeli súlyom már pár éve, jobb időszakomban péntek estére ez lement 49 kg környékére), változatlan tartom a hét eleji súlyom, lehet a szervezetem ettől fáradt folyton, hogy mindig azt hiszi: ma is hétfő van :)
a 84-62-84-es méreteim fentről lefele 89-69-84-re változtak, azaz a derekam bizonyíthatóan felszívódott, remélem még viszontlátom egyszer.

ezenkívül vajmi kevés dolog változott az elmúlt 5 hétben, az öregedést leszámítva, talán csak annyi, hogy karácsony után két hétig minden nap elolvastam hatszáz cikket a terhességről, majd miután minden létező információnak megtaláltam az ellenkezőjét is, ezt a tevékenységet leredukáltam a Bogitól kölcsönzött terhességgel kapcsolatos könyv esti olvasgatására.

Ez a legszigorúbb könyv egyébként a témában, például a terhesseg.com szerint egy hozzám hasonlóan "alacsony testsúlyú"-nak minősülő hölgy 17-20 kg-t simán hízhat a terhessége alatt, addig Bogi könyve szerint maximum 12.5 kg-t engedhetnék meg magamnak. Mindezt mindkettő a napi 300 kcal plussz bevitelével szeretné elérni, lusta voltam kiszámolni melyiknek van igaza, majd meglátjuk, egyelőre próbálom magam tartani ahhoz, hogy egy grammal nem eszem többet a szokványosnál, csak próbálok tejet meg sajtot vagy bármi tejterméket is tolni, ami amúgy nem volt az erősségem.

A terhességgel kapcsolatos cikkeket pedig a hasznaltauto.hu szenvedélyes tanulmányozására cseréltem, félve attól, hogy pár hónap elteltével könnyes búcsút véve a tökéletes Mr. Twelvetrees-től egy BKV bérlettel találom szemben magam, aminél NYILVÁN van szörnyűbb dolog is a világon, csak sajnos nem bírom elképzelni:) úgyhogy üres óráim jelentős hányadát az itthon lakozó egyszemélyes költségvetési bizottsággal való vitával folytatom, Jonathán remélem nem hall mindent, nehogy azt gondolja szegényke, hogy apukája sajnál anyukájától egy szép kis autót... :)))) Bár tegnap az expressz.hu-n már munkagép kategóriában is körülnéztünk, ha tényleg fiú lesz, egy jó kis markoló bejönne neki az tuti.

3 megjegyzés:

  1. kerdes: honnan van a Boginak terhesseggel kapcsolatos konyve?

    VálaszTörlés
  2. okos kerdes, allitolag kapta..:)))) majd hazajon sielesbol es kimagyarazza:)

    VálaszTörlés
  3. "aminél NYILVÁN van szörnyűbb dolog is a világon".. :)))))) én is azon parázok, hogy vajon sikerül e még a köv. nagyobb szervíz előtt lecserélni Sárát.... ha hétvégén egy napig nem használom, nővérem szerint traktor hangja van, amikor beindítom.... :S

    VálaszTörlés