2012. január 15., vasárnap

Jonathán párnája.

Jonathán párnája kezd kialakulni. Engem rettenetesen idegesít, Krisztián szerint ez normális. Továbbra is 51 kg alatt vagyok, három kg sajtfondü után is, de vak nem sajnos, iszonyatos brutál zsírpárnák nőnek a hasamra és a köré. Hálisten egyelőre csak oda. Például anyuci kedvenc mellényét, a Berlinből hozott kis elegántos csodadarabot még éppen be tudom gombolni. állva. Ülve úgy nézek ki benne mint egy mutatós kötözött sonka, úgyhogy megy ez is a gardrób bal oldalára, az 'így is festettem régen' dolgok közé.

Több salátát meg zöldséget kellene ennem lehet, pedig nem zabálok továbbra sem, meg kívánós sem vagyok, bár reggelire megettem 4 db trüffelbonbont, az egyébként egészen elképesztően finom szerecsendiós-fahéjas tejhabos csokoládés kávé mellé... Viszont nem ettem mást reggelire csak ezt, nem túl egészséges nem mondom, de sok kalória summa sincs benne mondjuk egy hamandeggs-hez képest:)

4 megjegyzés:

  1. hazudol, én láttalak pénteken és nem vagy párnás!

    VálaszTörlés
  2. Nyugtass meg, hogy koffeinmentes volt a kávé....

    VálaszTörlés
  3. matyek, ha parnas vagyok, akkor parnas vagyok, ez teny. legkozelebb megmutatom ha akarod, Jonathan ejszaka pakolja oket maga kore, multkor meg en sem lattam, most mar Krisztian is eszrevette, ugyhogy nem en vagyok okor:)
    orsika, koffeines volt, napi 1 koffeines mehet:) meg igy is 99/x volt multkor a vernyomasom, ugyhogy orvosilag engedelyezett.

    VálaszTörlés
  4. szerintem teljesen vállalható reggelinek:) amúgy is, azt mondják szénhidrátot délelőtt kell enni... :D

    VálaszTörlés