2012. január 10., kedd

burgerkingszag

azt mondtam nincsen semmi tünetem a melleimet (és most már a hasamat is egyébként, mert az is nő..) leszámítva, hát tévedtem azt hiszem, egyet kifelejtettem, az pedig a

burgerkingszag.

hazafele síeléskor beültünk egy BK-ba ahol ettem egy halízű csirkésszendvicset, ez a kisebbik baj, de sajnos aztán hazajöttem és az összes síelős cuccomat lehajítottam a szoba közepére, gondolom mindenki így csinálja ha hazajön valahonnan. Közben lebetegedtem, ezért a cuccok napokig ott áltak zavartalanul. majd végre nekiálltam a mosásnak és a következőket vettem észre:

a gyönyörű új burton pulcsimnak burgerkingszaga van. Ez nem meglepő, mert az volt rajtam, hát bedobtam a mosásba. Majd elkezdtem kipakolni a táskámat és találtam még 2 pulcsit valamint 4 (!) pólót aminek burgerkingszaga volt. Na ez már csak azért is fura, mert ezek a ruhák nem jártak a burgerkingben, de a pólók között még olyan is volt, ami egyáltalán nem volt rajtam.

Mindenesetre burgerkingszaga volt annak is, mosás előtt azért leellenőriztettem őket és Krisztián javaslatára visszatettem őket a kupacba, szerinte ugyanis "valahogyan majd hirtelen kiszellőzik ne aggódj". Igaza lett, két napig szagolgattam, harmadnapra kiszellőzött. Mekkora szerencse. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése