2012. augusztus 3., péntek

A diagnoszták gyöngye

vagyok, lássuk be. Vesemedence-gyulladás. Ezt már anno is én diagnosztizáltam egyébként magamon, miután két ügyeletes háziorvos mondta a három napja 41 fokos lázamra és a hátfájásomra, hogy torokgyulladás. Akkor meguntam a kérdést és felmentem régi barátunk segítségét kérni, akkor az "egyoldalú deréktáji fájdalom - nagyon magas láz" kifejezésekre az első találat a bubópestis volt. Rosszabb, mint a Wilson-kór:) Az összes többi viszont vesegyulladást jelzett, úgyhogy Apucival önkényesen besétáltunk a János kórházba, mondtuk, hogy vesegyulladásom van, vegyenek vizeletmintát. Levették, majd jöttek másnap, hogy fejlett stádiumú vesegyulladás, miért nem jöttünk korábban. Hogy mik vannak.

Úgyhogy a tünetek ismerősek, meg a kezelés is hálisten, a szülésznő szerint minimum 4 litert, a dokim szerint 5 litert, a vizitelő doki szerint meg 6 litert kell igyak egy nap, úgyhogy jól állunk. Lehet korán posztoltam az elefántlábakon című bejegyzést, ha valamitől hát a 30 fokos kórteremben egész nap fekve, napi 6 kg vizet fogyasztva, igazán csinos vízhólyaggá fogok változni.

De lényeg, hogy a baba egyelőre rendben van, szóval ha láztalan vagyok hétfőig és a hétfő reggeli ultrahangon is minden okay, akkor mehetünk haza a kislánnyal. Egyébként Jo jól viselkedik, nem rugdos annyit, mint régen, de nyilván neki sem százas, hogy vagy gyógyszert kap vagy lázcsillapítót vagy épp lázas a tokja, de az összes vizsgálat szerint teljesen rendben van amúgy, szóval aggodalomra semmi ok, egyelőre marad az augusztus 26-os céldátum, aztán meglátjuk.

1 megjegyzés: