2012. augusztus 17., péntek

Breaking: csak azért sem szülök:)

A fentiek is az én pártomon vannak. Reggeli CTG tökéletes, a laborokat megcsináltuk, annak eredménye majd, de az otthon használatos (mert kinek nincs ilyen a háztartásában ugye) medencevíz minőségmérő lapocskák* szerint a vesém is teljesen jól van köszöni szépen. Plusz a kis Jo-nak van akkora mázlija (ő is magozott meggyes típus lesz mint én, ez már tisztán látszik), hogy a doki rohant a műtőbe, úgyhogy ultrahang majd vasárnap délelőtt lesz. Szóval nyertünk még két napot a gyarapodásra, ami nagy szerencse, mert szinte minden itthon ami hizlal, sós vagy nem akarom megenni. Tegnap például megkívántam a snickers-t - az is mindig van itthon, nem csak tesztcsíkok -, de döbbentem realizáltam, hogy a nátriumtartalma 5%, ez 10x annyi, mint a tonhalkonzervé, remek. Tényleg nem könnyű így gyereket pumpálni.

Ma csak ennyi, mert nagyon elfoglaltak vagyunk, délre jön kedvenc védőnőm családlátogatóba, addig gondoltam megszámolom a szobanövényeket, meg hogy hány konnektorból hiányzik a gyermekvédő kütyü, hátha így gyorsabban végzünk. És lemosom magamról a natúr sminket, hogy betegebbnek tűnjek, akkor is biztos megszán és távozik gyorsan, hogy tudjak pihenni.

Sári kedvéért még két pont:

1.
csak mert ki fog akadni, hogy miért vagyok sminkelve -> azért, mert dokinál voltunk és ha az ember dokihoz megy, akkor kisminkel. Ez a trükk mindig bejön, a férfiak egyáltalán nem veszik észre, hogy a smink teszi vagy sem, de ha jól nézel ki, nem piszkálnak, hazaengednek a kórházból, nem akarnak rögtön szülni, stb. Ezért sem szabad női dokihoz menni soha, őket nehezebb átverni - hacsak nem olyan antinők mint fentebbi barátnőnk.

2.
most írta meg sms-ben, hogy pregyerekes létem utolsó tetteként (ez is folyton szülni akar, rettenetes) még mindenképp hozzam nyilvánosságra azt a megfigyelést, hogy minél hosszabb egy öregasszony körme, annál nagyobb eséllyel próbálja meg megsimogatni a gyereked arcát a mozgó járműveken. Na ezért sem BKVzom, Miss Poppy után majd loholhatnak a banyák a körmeikkel bátran.


*na jó, ezek igazából gyógyszertári vizeletteszt-csíkok, de ez annyira gáz, hogy ilyenekkel vagyunk felszerelve és ráadásul tényleg ugyanúgy néz ki, mint a PH-csík Apuci medencéjéhez, hogy inkább azt írtam.

1 megjegyzés: