2012. augusztus 16., csütörtök

Visszatért a mánia

Tegnap éjjel az uram megkérdezte, szeretnék-e áfonyalekvárt rendelni. A félálomban amúgy is jelentősebbnek mondható nyálkiválasztódásom olyan mértékűvé fokozódott a kérdés által, hogy magam is megdöbbentem. De csak mert nem szeretem a lekvárt. Sütiben, meg fánkhoz, palacsintához persze megeszem, na de megörülni egy ilyen kérdésnek, hogy szeretnék-e lekvárt? Életemben nem ettem meg a lekváros kenyeret és soha nem ennék lekvárt kanállal. Eddig. Órákig a lekvár járt a fejemben, nyilván közben kiderült, hogy nem is áfonya, hanem szeder, de szerintem ha tök lett volna az is mindegy. Csak lekvár legyen!!!

Persze a hűtőben van rengeteg lekvár, de mára nem kellett már. A lekvárról viszont eszembe jutottak a fánkok, arról a kelt tészta, arról meg hogy kenyeret akarok sütni! Megint! Tegnap amúgy is nézegettünk kenyérrecepteket Anyósommal, sőt tegnap Sárit is faggattam, milyet sütött múltkor, hát ma tuti megsütöm az egyiket. Dehogy nem fogok hozzá lekvárt enni, az is egészen fix, ki az az ökör, aki lekvárt eszik, az nem étel!

Soha nem hallottam még senkit, aki a harmadik trimeszterben lett volna kívánós. Bár most hogy végiggondolom, egy hetet majdnem aludtam, nem tudtam enni és hánytam is ugye. Lehet, hogy a zseniális agyamnak csak most tűnt fel, hogy terhes vagyok? 38 hét kellett hozzá, hogy realizálja? Vagy a sószegény diéta szimplán olyan szinten kinyírta már az ízlésemet is, hogy hülyeségeket fogok kívánni? Végülis mindegy, legalább elütöm valamivel ezt az utolsó másfél hetet, ha már menni nem mehetek sehova.

Hacsak a doki és Johanna közös erővel keresztbe nem tesz és holnap reggel meg nem állapítják az UH az ultrahangon, hogy Őnagysága nem nőtt eleget vagy hogy esetleg kevesebbet nőtt, mint a vesetágulatom, mert ha ez utóbbi jobban áll, akkor győztest hirdetnek és a vesetágulat marad, a baba kijön. De ezt nem hiszem, augusztus 26-án akarok szülni, már 9 hónapja erről beszélünk a kislánnyal, ezalatt csak megértette. Még akkor is ha ebből egy részében nem igazán volt füle vagy ilyesmi. De most már van, láttuk a 4D képen.

Úgyhogy holnap a baba meg lesz mérve. Cél nélkül viszont nehéz azt elérni ugye, hát töretlen naivitásommal csak megnéztem mekkorának kell lennie holnapra a babának. Magyarul, németül, angolul.

g 38. hét
2700 kismama-babaparna.hu
2800 ciklus.hu
3000 pregnancy.baby-gaga.com
3083 babycenter.com
3100 netmoms.de
3100 suite101.com
3100 szuloklapja.hu
3101 schwangerschaft.erdbeerlounge.de
3150 swissmom.ch
3150 baby4love.de
3200 csaladivilag.hu
3400 baby2see.com

Na Johanna, tudod mit, holnapra legyél akkora, mint egy jó nagy zsák zöldcitrom. Ebbe a potom 70 dekás tartományba csak sikerül majd beletalálnod így és akkor senki nem szólhat semmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése