2012. augusztus 20., hétfő

Johanna szülinapjának hete

kezdődött ma reggel. Tegnap t.i. a dokim oda nyilatkozott, hogy a jövő héten szeretne szülni. Férfi létére szorulhat némi segítségre a projekthez, amit jelen esetben Jo-tól vár úgy tűnik. Úgyhogy a terv az, hogy ha nem jön magától, akkor meg lesz nógatva kicsit. A nógatás módszertanát még nem veséztük ki, de ennek szükségét sem éreztem őszintén szólva.

Őnagyságát azért kell noszogatni, mert remekül érzi magát odabenn - bár gondolom ha rosszul lenne, akkor is piszkálnánk, szóval a modern orvostudománynak köszönhetően semmiképp sem maradna békiben. Szívhangja tökéletes, az aggastyán méhlepény áramlása még mindig kiváló, csak lassan kilóg a baba feje a vízből. Köszönhetően többek között annak is, hogy jelenleg 3 kg-ra becsült tömege nagy részét ott hordja, de a többi testrész méretéhez hasonlítva igen méretes fej sokunk sajátja a Józsa család vonalán, szóval aggodalomra én itt sem látok okot. Úgyhogy a napi 5l víz mégsem segít a magzatvízen, bár salaktalanításra továbbra is remek, ezt a szót fundáltam ki, a gyomrom viselkedésének nyomdafesték-tűrő további jellemzésére. Valamint arra is, hogy a laborom is rendben volt, a vesegyulladás egyelőre felszívódott, most már ezt a hetet csak kibírja szegény megfáradt kiválasztószervem, aztán fellélegezhet végre, ha leszállt róla a gyermek.

Hogy melyik lesz a szülinapja, azt még persze nem tudjuk, tippeket nálam lehet megtenni, én ugye továbbra is a vasárnapra tippelek, ahogy az eredeti terv volt, de ha aznapra már itthon kapja ajándékba Krisztián a kislányt, az is jó nekem. Holnap délután megint CTG, aztán megint randi a dokival és így tovább a héten gondolom 2 naponta, míg egy belső hang vagy egy külső jel azt nem súgja Jo-nak vagy a dokinak, hogy hajrá. Aztán szülünk. Erre segítségül egy szép zárt méhszájunk van még elérhető, ami viszont legalább már szépen fel van puhulva, akármit is jelentsen ez. Gondolom azt, hogy ha Jo megunta a kérdést, akkor elkezdheti feszegetni.

Addig mi meg szépen lassan kinagytakarítjuk a házat (én persze közben baloldalon fekszem), elvégezzük az utolsó simításokat, megint átvesszük Johanna frissen elkészült gyönyörűen félrevarrt és visszavitt függönyét, aztán all-in, ahogy Zsófi barátnőm mondaná.

Ja, az adatok, mert ki tudja melyik lesz az utolsó előtti bejegyzés:) - szerdán töltve a 39. hetet 59 kg vagyok továbbra is, ami haladás, mert voltam már 58.2 is a múlt héten, köszönhetően a személyre szabott léböjt-kúrának amire a szervezetem kárhoztatta magát. Illetve magukat.

6 megjegyzés:

  1. Én fogom megnyerni ezt a fogadást!!! update minden kedves olvasónak: nővérkémnek 2 perces fájásai vannak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen fájások??? Nem úgy volt, hogy Neki nem fog fájni?

      Törlés
  2. na arra jojjon ra valaki, hogy fogom en a megjegyzesek idopontjat modositani, a fajasok negyed 8kor kezdodtek, amikor elfolyt a viz, a kislany pedig negyed 10kor szuletett, mindketto este:) es a fajasok masfel percesen kezdenek fajni, a tologorcsok rettenetesek, beszamolo majd ha laptophoz jutok:)

    VálaszTörlés
  3. Juhuhuuuuuuuu!:)Gratulálunk!!!!

    VálaszTörlés
  4. nem is értettem ezt az időpontot, amikor éjjel olvastam Sári kommentjét, hogy ebédkor már kint volt Jo. Azért rendes volt a kislány, hogy megvárt a kávéval :)

    VálaszTörlés