2012. augusztus 10., péntek

Vesemedence-tágulat

ez az új szerzemény kérem szépen. Emiatt volt/van a vesegyulladás és emiatt fáj a vesém. Ha ülök, vagy ha jobb oldalt fekszem. A megoldás pont olyan kézenfekvő, ahogy hangzik, nem kell ülni és jobb oldalt feküdni. Emellett marad a napi 5 liter víz és az antibiotikum, amíg a "kiváltó ok"-ot meg nem szülöm.

A kiváltó ok egyébként jól érzi magát benn, remek a szívhangja, jó az egyébként azóta teljesen megöregedett méhlepény áramlása is (öreg lepény, nem vén lepény, hahaha...:)) ), sőt a magzatvíz mennyisége is több lett, köszönhetően a vízivásnak. Ezt egyébként mondta a szülésznő is, de ki lett röhögve - mindkettőnk által összhangban egyébként. Úgyhogy a hivatalos javaslat, hogy úgy pihenjek, hogy közben nem nagyon fekszem, illetve fekvés közben tehetek-vehetek, de tevés-vevés közben azért feküdjek. Álljak még négykézláb is sokat, mert az a legjobb a bébinek, éjjel alvás és minden tevés-vevés közbeni fekvés szigorúan baloldalon. Szerintem sokan zokon vették, amikor majd mindenkinek azt javasoltam, ne jöjjenek látogatni, mert tényleg beteg vagyok. Hát most már nem érzem magam betegnek, de ezután sem szeretnék sok vendéget fogadni négykézláb. Igazából ha szereznék pár szívószálat, akkor meg sem kellene mozdulnom egész nap, szépen négykézláb iszogatom az öt liter vizemet, aztán lefekszem a baloldalamra és pihenek kicsit.

Amúgy tényleg meggyógyultam, még az étvágyam is visszajött, bár persze enni felesleges, mert
a) minden kijön belőlem, viszont erre további teendő nem nagyon van és az antibiotikum mellékhatása
b) nem ehetek sót

A sómentes étkezés egyébként meglepően jól megy. Olyannyira, hogy az egyetlen félelmem, hogy a bébi még sokáig nem kíváncsi az időközben elkészült és gyönyörű szobájára, akkor elfelejtek majd főzni. Ami hiba lenne, mert feccöltem a kérdésbe eddig 16 évet, de ha nem fog hiányozni a sós íz, hát nehéz lesz normális embernek valót összeütni. De komolyan, még csak talán három napja nem eszem sót, de máris olyannyira nem hiányzik, hogy az egyébként sótlan sült krumpliról is elsőre megkóstolva azt hittem, hogy sós. Úgyhogy só nincs, van helyette sok joghurt, meg müzli meg zabkorpa meg zöldség meg gyümölcs meg hús mindenféle fűszerrel. Érdekességképp egyébként, még a nestle fitness natúr gabonapehelyben is van só, nem is kevés egyébként, több mint a sima kenyérben. A túrórudiban viszont nincs, van benne helyette 0.4% hamu. De hamut ehetek szerintem.

Úgyhogy így állunk. Az energiám visszatérőben, bár Kristóf épp tegnap állapította meg, hogy úgy le vagyok lassulva, mintha be lennék drogozva. A kórházban kaphattam bármit, ki tudja, de az adagolást tuti benézték, hogy még három napig érződik a hatása. Szerintem jól vagyok és a lényeg hogy a tökmag is jól van, úgyhogy hétfőn megint kontroll, jövő pénteken meg szintén, de akkor azt is megnézzük, tágult-e tovább a vesém. Mert ha a poronty tovább tágítja, akkor a vesém érdekében lehet, az lesz a döntés, nőjön tovább idekinn, mert amúgy kész van, csak még lehetne kicsit dagibb. Lehet jobban is járna egyébként, ha idekinn hízna, akkor mindketten kaphatnánk sót is:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése